Vreau să mă culc cu Moartea

Viața mea e aspră, visul meu e dulce

Dar când am să mor, cu mine –o să se culce

Doar când voi fi rece am să –mi joc eu cartea

Ce bine de mine! O să mă culc cu Moartea


joi, 4 martie 2010

Vreau să mă culc cu Moartea

Frică, întuneric, groază, teamă

E noapte și noaptea rău mă cheamă

Aș fugi, muri, urla, cădea

Viață ce e moarte, Moartea ce murea


Limbă rece udă, vâscoasă înghite

Smoală rece, gheață vise viscolite

Transpiri, mori de soare în bezna adâncă

Rece, cald și moale mă târăsc pe –o stâncă


Mă învârt mă întunec demoni mă devoră

Aș muri cu sete cam peste vre –o oră

Viermii m –ar mânca în vre -o două zile

Sau o săptămână de am ceva pile


Simt că mă cuprinde a lumii durere

Mintea mi –e bolnavă inima mi –e fiere

Aprind o țigară, vreau să mă droghez

De sex și de moarte vreau să abuzez

...............................

Sete, acru, cald și moale: Și putere.

O să mă culc cu Moartea asta –i a mea vrere

Voi cu toti nu înțelegeți, sunteți proști

Dar cel drept v –acceptă în a sale oști


Eu sunt bun, frumos și iubitor

Dar e rece crud și aspru al meu amor

Moartea e glumeață, mă ademenește

Când mă simt mai bine, viața mă trezește


Și de aceea tare vreau să mă droghez

Să mă înec în opiu, să halucinez

Să mă culc cu Moartea, să mă târăsc rece

De a sale coapse fața să mi –o frece

...........................................................

Mai trag o țigară și urlu la lună

De –o cunoști pe Moarte să –mi pui o vorbă bună

Spune –i că sunt tandru dar că pot fi dur

Că pot fi un sadic sau pot fi un pur


Mă excită gândul unei nopți de foc

Cu sexul în Moarte eu am să –mi fac loc

Vino dulce Moarte, să dansăm cadril

Hai, tu și cu mine s –avem un copil


Viața mea e aspră, visul meu e dulce

Dar când am să mor, cu mine –o să se culce

Doar când voi fi rece am să –mi joc eu cartea

Ce bine de mine! O să mă culc cu Moartea



Calin Rares Jitariuc, 27 Iunie 1997

Un comentariu: