Vreau să mă culc cu Moartea

Viața mea e aspră, visul meu e dulce

Dar când am să mor, cu mine –o să se culce

Doar când voi fi rece am să –mi joc eu cartea

Ce bine de mine! O să mă culc cu Moartea


sâmbătă, 1 mai 2010



Un comentariu:

  1. jitariuc jitariuc... de nu l-as fi stiut... Violenta pana una alta nu l-a dus la progres ci la forma nostra initiala.. PAMANT.

    si ca sa il contrazic chiar si postmortem... nu doar cat a fost in viata.. Violenta intotdeauna are ca rezultat distrugerea.. vana care ne-a dus la progresc a fost reactia..

    societatea a crescut pe timp de pace.. nu pe timp de razboi... Ca in zilele nostre o mana de oameni incearca sa isi justifice actele de violenta in felul acesta.. e altceva.. Asta se va termina curand!!

    Condoleante familiei!

    RăspundețiȘtergere